Saturday, November 17, 2007

Pressie for you ^^

再过两天就是你的生日了,我一直在想要给你什么样的惊喜。。。嗯,不太会给男生选礼物,一点头绪都没有。。。唉~ 惨了!!怎么办啊?! 这几天我都在天马行空的幻想着我该怎样送上我的祝福才会让你觉得甜蜜惊喜... 天啊!!想这么多干嘛?到最后我还是觉得我什么都不会做...[哈哈] 我每次就是这样啦! Sienz~

2 comments:

Tuapui Handmade said...

waaa...his birthday more important than our first paper oh.. XPPP
mmm delivery something to him..must use those like poslaju one...but now beh hu liao wahaha
you should ask me d..then i will tell you earlier wahaha

Vivian said...

dun wanna do so much things la...kakazz.. wish him enuff d.. lolx