Thursday, November 15, 2007

纯说话

今早
心不甘,情不愿地从床上爬起来
在冲进浴室前
在镜子前照了一下
咦!!我的脸好像变小了
[嘻嘻。。。超兴奋的!暗爽-ing]

希望它继续变小,看看哪天能不能变成巴掌脸
那Jess帮我拍照时就不用zoom out那么辛苦了
(^_~)

--------------------------------------

昨天晚上,听Jess对我说的那番话
老实说,在电脑前的我笑到超级灿烂
其实,就像Jess说的
我也有那样想过,但却保留稍稍的怀疑
怕又是我自己想太多

我,比任何人都希望你快乐哦
所以,你每天一定要过得开开心心的

Fightin' ~

^^

想你-ing...

4 comments:

cHeNdY said...

not fair la chian!!!
you always told jess but not us!!!
haih~~

Vivian said...

u noe y.. coz she always come ask me maaa...
haha... sorry lo..
sayang back ya..
muakzz

cHeNdY said...

yerrrrr.........
no cure..
next time must tell us o..
haha..
we korek and korek and korek

Tuapui Handmade said...

hha...coz you guys always guan sim other not her ma..
see,i pay all my concentration on her not my book~~wahaha